Форум украинского Чери клуба: Нормативная База - Форум украинского Чери клуба

Перейти к содержимому


Иконка Важные объявления

Запчасти для китайских авто. Большой ассортимент на складе, низкие цены


Страница 1 из 1
  • Вы не можете создать новую тему
  • Вы не можете ответить в тему

Нормативная База Что надо знать тому, кто за рулем Оценка: ***** 1 Голосов

#1 Пользователь офлайн   vvk54 

  • МЕГА ГУРУ!!!
    • Группа: Модераторы
    • Сообщений: 4 861
    • Регистрация: 09 Июнь 08
    • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
    • Город:Харьков

    Отправлено 04 Ноябрь 2009 - 16:18

    КОНСТИТУЦІЯ УКРАЇНИ
    Конвенція про дорожній рух
    Конвенція про дорожні знаки та сигнали
    Про Правила дорожнього руху
    З А К О Н Ы У К Р А И Н Ы
    Про дорожній рух
    Про обов'язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів
    Про податок з власників транспортних засобів та інших самохідних машин і механізмів
    Про міліцію
    Про прокуратуру
    Про судоустрій і статус суддів
    Про Дисциплінарний статут органів внутрішніх справ України
    Про засади запобігання та протидії корупції
    Про звернення громадян
    Про доступ до судових рішень
    Про інформацію
    Про державну службу
    Про виконавче провадження
    КОДЕКСЫ
    Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 1 - 212-20)
    Кодекс України про адміністративні правопорушення (статті 213 - 330)
    ЦИВІЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
    ЦИВІЛЬНИЙ ПРОЦЕСУАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
    КОДЕКС АДМІНІСТРАТИВНОГО СУДОЧИНСТВА УКРАЇНИ
    КРИМІНАЛЬНИЙ КОДЕКС УКРАЇНИ
    ПОСТАНОВЛЕНИЯ КМУ
    Про Положення про Державну автомобільну інспекцію Міністерства внутрішніх справ
    Про затвердження Порядку державної реєстрації (перереєстрації), зняття з обліку автомобілів, автобусів, а також самохідних машин, сконструйованих на шасі автомобілів, мотоциклів усіх типів, марок і моделей, причепів, напівпричепів, мотоколясок, інших прирівняних до них транспортних засобів та мопедів
    Про затвердження Порядку переобладнання транспортних засобів
    Порядок надання підрозділами Міністерства внутрішніх справ та Державної міграційної служби платних послуг
    Положення про порядок видачі посвідчень водія та допуску громадян до керування транспортними засобами
    Порядкок тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках і стоянках
    Про затвердження Правил паркування транспортних засобів
    Порядок тимчасового вилучення посвідчення водія, талона про проходження державного технічного огляду і ліцензійної картки на транспортний засіб та їх повернення
    Порядок направлення водіїв транспортних засобів для проведення огляду з метою виявлення стану алкогольного,наркотичного чи іншого сп'яніння

    Н А К А З  N 111. Про затвердження Інструкції з питань діяльності  підрозділів дорожньо-патрульної служби  Державтоінспекції МВС  

     Н А К А З  N 77. Про затвердження Інструкції з оформлення  працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху 

    Н А К А З  N 534 Про затвердження Порядку здійснення контролю за технічним станом колісних транспортних засобів під час їх експлуатації

    Н А К А З N 466 Про затвердження Порядку замовлення, видачі та обліку номерних знаків транспортних засобів, що виготовляються на індивідуальне замовлення


    Н А К А З N 822 Про затвердження Правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів


    Н А К А З N 721 Про затвердження Порядку гарантійного ремонту (обслуговування) або гарантійної 
    заміни дорожніх транспортних засобів 
    ДСТУ 4278:2004 "ЗНАКИ НОМЕРНІ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ"



    ДСТУ 3587-97. Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці і залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану

    Сообщение отредактировал vvk54: 31 Январь 2012 - 19:56

    0


    Страница 1 из 1
    • Вы не можете создать новую тему
    • Вы не можете ответить в тему

    Другие ответы в этой теме

    #2 Пользователь офлайн   vvk54 

    • МЕГА ГУРУ!!!
      • Группа: Модераторы
      • Сообщений: 4 861
      • Регистрация: 09 Июнь 08
      • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
      • Город:Харьков

      Отправлено 20 Ноябрь 2009 - 03:09

      ГАИ закручивает гайки

      Ужесточение штрафных санкций за нарушение ПДД дало свои результаты: водители стали дисциплинированнее и грамотнее в вопросах административного законодательства — многие уверенно отстаивают свою правоту, предпочитая не давать взятки, а обращаться по спорным вопросам в суд.

      Инспекторы приуныли… И, чтобы расширить поле для составления протоколов, в ДГАИ подготовили очередной законопроект со скромным названием «О внесении изменений в некоторые законодательные акты по повышению безопасности дорожного движения». По мнению ГАИ, колоссальный удар по безопасности на дорогах нанесли изменения в Правила, принятые минувшей весной, — когда было запрещено расставлять где попало знаки «40», а штраф решили налагать только за превышение скорости более, чем на 20 км/ч. Поэтому первый же пункт нового законопроекта предлагает снизить необлагаемое штрафом превышение с 20 до 10 км/ч. Кроме того, за мелкие нарушения, изложенные в ч.1 ст. 122 и ст. 125 Админкодекса предлагается накладывать штраф, хотя сейчас предусматривается лишь предупреждение.

      Еще одно изменение касается ст. 124, устанавливающей ответственность за ДТП. Сейчас почему-то не предусмотрена ответственность водителей за причинение легких телесных повреждений вследствие нарушения ПДД (хотя за травмы средней степени тяжести грозит уголовная ответственность). Поэтому предложено за причинение легких телесных повреждений налагать штраф в размере 340—425 грн или лишать «прав» на срок от шести месяцев до года.

      Но самые радикальные новшества касаются хорошо известной ст. 130. За «пьянку» предлагается не накладывать штраф, а сразу лишать «прав». За повторное нарушение — на срок от двух до пяти лет (сейчас на два-три года), а за третий раз — на 10 лет (вместо нынешних «до десяти»).

      Пьянству — бой. Но с нашей допотопной системой освидетельствования даже трезвого водителя можно подвести под «высшую меру». На наш взгляд, жесткие санкции за езду в нетрезвом виде можно вводить только при выполнении ряда условий. Во-первых, должны быть разработаны четкие критерии определения нетрезвости и механизм их установления, чего в настоящее время нет. А для исключения фальсификаций все стадии освидетельствования должны фиксироваться видеозаписывающей аппаратурой. Во-вторых, должна существовать уголовная ответственность инспекторов ГАИ и врачей-наркологов за признание нетрезвым трезвого водителя. И в-третьих, каждый водитель должен иметь не только право, но и реальную возможность пройти независимое освидетельствование в любой лаборатории соответствующего профиля. А при «одностороннем» ужесточении санкций водители, которых обвинили в употреблении спиртного, будут обречены.

      Кроме того, ГАИ хочет перетянуть на себя право вынесения наказаний по тем статьям, которые в настоящее время находятся в юрисдикции судов. В качестве «пробного камня» предложены статьи ­122-4 («Оставление места ДТП») и 122-5 («Нарушения порядка установки и использования спецсигналов»).

      Еще одной «оригинальной» идеей является предложение внести изменения в ст. 307 КоАП, которые обяжут водителя — держитесь за стул! — уведомлять об уплате штрафа должностное лицо, вынесшее соответствующее постановление. Представляете себе эту схему? Дело даже не в том, что это «лицо» может находиться в другом конце Украины. Вопрос в другом: какого тогда черта тратить огромные средства на создание соответствующих компьютерных баз данных?

      И, наконец, предложено внести изменения в Закон «О милиции», включив в «Основные задачи милиции» не больше и не меньше — государственное регулирование и контроль в сфере автомобильного транспорта. И уже есть конкретные предложения по контролю за «хозяйственной деятельностью» — в частности, за размещением торговых точек и рекламы в полосе отвода автомобильных дорог, а также по контролю за ведением хозяйственной деятельности без государственной регистрации. В случае принятия подобных новшеств любой водитель, везущий мешок картошки, может быть подвергнут контролю на предмет происхождения, принадлежности и назначения данного товара. А в случае отсутствия необходимых документов машину отправят на штрафплощадку.

      Что ж, если в ГАИ хотят взять контроль даже за хозяйственной деятельностью граждан, то комментарии здесь попросту излишни. Остается надеяться, что среди депутатов Рады преобладают трезвые люди.

      ]]> http://ua.autoreview.ru/news/959/58285/ ]]>

      В ВР этот законопроект зарегестрирован
      КАРТА ПРОХОДЖЕННЯ ПРОЕКТУ
      ПРОЕКТ ЗАКОНУ УКРАЇНИ
      від 12.10.2009 р. N 5220
      ]]> http://search.ligazakon.ua/l_doc2.nsf/link1/JF41000I.html ]]>
      0

      #3 Пользователь офлайн   vvk54 

      • МЕГА ГУРУ!!!
        • Группа: Модераторы
        • Сообщений: 4 861
        • Регистрация: 09 Июнь 08
        • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
        • Город:Харьков

        Отправлено 20 Ноябрь 2009 - 04:06

        Роз‘яснення щодо правових підстав тимчасового затримання і доставлення транспортного засобу для зберігання на спеціальний майданчик або стоянку


        У зв’язку з повідомленнями, що з’явилися у засобах масової інформації стосовно тимчасового затримання і доставлення транспортних засобів для зберігання на спеціальний майданчик або стоянку, Міністерство юстиції вважає за необхідне поінформувати про такі правові підстави застосування зазначеного заходу адміністративного примусу.

        Підстави тимчасового затримання транспортного засобу

        Підстави тимчасового затримання транспортного засобу визначені частиною першою статті 2652 Кодексу України про адміністративні правопорушення.

        Так, частина перша цієї статті передбачає, що у разі наявності підстав вважати, що водієм вчинено визначені Кодексом правопорушення, працівник Державної автомобільної інспекції тимчасово затримує транспортний засіб шляхом блокування або доставляє його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку (якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху), в тому числі за допомогою спеціального автомобіля - евакуатора.

        Зазначена норма пов’язує тимчасове затримання транспортного засобу з низкою правопорушень, у вчиненні яких є підстави вважати водія винним. Це, зокрема, такі правопорушення як:
        керування транспортними засобами, що мають несправності гальмової системи, рульового управління, тягово-зчіпного пристрою чи інші несправності, з якими відповідно до встановлених правил їх експлуатація забороняється, своєчасно не пройшли державного технічного огляду (стаття 121 Кодексу);
        експлуатація транспортних засобів, ідентифікаційні номери складових частин яких не відповідають записам у реєстраційних документах, знищені або підроблені (стаття 1211 Кодексу);
        керування транспортними засобами водіями, які не мають при собі або не пред’явили чи не передали для перевірки посвідчення водія відповідної категорії, талона до нього, реєстраційних та інших документів, що вимагаються Правилами дорожнього руху (стаття 126 Кодексу);
        керування транспортними засобами особами в стані алкогольного, наркотичного чи іншого сп’яніння (стаття 130 Кодексу);
        порушення правил дорожнього перевезення небезпечних вантажів, правил проїзду великогабаритних і великовагових транспортних засобів автомобільними дорогами, вулицями або залізничними переїздами (стаття 1321 Кодексу);
        обладнання власниками або водіями транспортних засобів спеціально прихованими або замаскованими місцями, які використовуються для перевезення нелегальних мігрантів (стаття 2061 Кодексу).

        Слід мати на увазі, що цей перелік правопорушень не включає таких, що пов’язані з правилами зупинки чи стоянки транспортних засобів. Тобто, порушення водієм лише правил зупинки чи стоянки транспортного засобу, коли при цьому ним не вчинено іншого правопорушення, передбаченого вказаною вище нормою Кодексу, не може тягнути за собою затримання та доставлення транспортного засобу для зберігання на спеціальний майданчик або стоянку.

        Крім цього, звертаємо увагу на те, що закон не надає працівнику Державтоінспекції права вибору щодо того, який саме захід застосувати при виявленні правопорушення – заблокувати транспортний засіб правопорушника чи доставити його за допомогою евакуатора для зберігання на спеціальний майданчик або стоянку.

        Законом встановлено, що тимчасове затримання транспортного засобу шляхом доставлення його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, в тому числі за допомогою евакуатора, можливе лише в тому разі, якщо розміщення затриманого транспортного засобу суттєво перешкоджає дорожньому руху (частина перша статті 2652 Кодексу, стаття 52-1 Закону України «Про дорожній рух»).

        У разі тимчасового затримання транспортного засобу працівник Державтоінспекції зобов’язаний надати особі можливість повідомити про тимчасове затримання транспортного засобу та своє місцезнаходження іншу особу за власним вибором і вжити заходів щодо повернення автомобіля до місця постійної дислокації (частина друга статті 2652 Кодексу).

        При цьому, необхідно враховувати і те, що згідно з Порядком тимчасового затримання та зберігання транспортних засобів на спеціальних майданчиках та стоянках, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 17 грудня 2008р. №1102, у разі можливості усунення адміністративного правопорушення на місці його виявлення, доставлення автомобіля на спеціальний майданчик чи стоянку не здійснюється.

        Отже, уповноважений працівник Державтоінспекції як крайній захід має право тимчасово затримати транспортний засіб шляхом його доставлення для зберігання на спеціальний майданчик або стоянку за допомогою евакуатора лише в тому разі, коли водієм вчинено правопорушення, передбачене визначеними нормами Кодексу, яке неможливо усунути на місці його виявлення, і при цьому транспортний засіб суттєво перешкоджає дорожньому руху.

        Необхідно також враховувати, що згідно з пунктом 8.1. Інструкції з оформлення працівниками Державтоінспекції МВС матеріалів про адміністративні порушення у сфері забезпечення безпеки дорожнього руху, затвердженої наказом Міністерства внутрішніх справ України від 26 лютого 2009р. №77 (зареєстровано в Міністерстві юстиції України 24 квітня 2009р. за №374/16390), вважається, що транспортний засіб створює значні/суттєві перешкоди дорожньому руху, якщо він робить неможливим рух транспортних засобів проїзною частиною автомобільної дороги.

        Транспортний засіб може бути тимчасово затриманий на строк до вирішення справи про адміністративне правопорушення, але не більше трьох днів з моменту такого затримання. Після закінчення триденного строку тимчасового затримання транспортного засобу особа має право звернутися за отриманням тимчасово затриманого транспортного засобу. Таке звернення особи є обов’язковим для його виконання незалежно від стадії вирішення справи про адміністративне правопорушення. За подання такого звернення та повернення особі тимчасово затриманого транспортного засобу не може стягуватися плата.

        Прийняття рішення про тимчасове затримання транспортного засобу

        Окремо слід наголосити, що в Україні визнається і діє принцип верховенства права (стаття 8 Конституції України), відповідно до якого людина, її права та свободи визнаються найвищими цінностями та визначають зміст і спрямованість діяльності держави.

        Тому при прийнятті рішення про тимчасове затримання транспортного засобу чи доставлення його для зберігання на спеціальний майданчик чи стоянку, працівник Державтоінспекції повинен виходити з того, що здійснення владних управлінських функцій передбачає не лише формальне, буквальне дотримання вимог законодавства, а і врахування принципу верховенства права, зокрема, принципу пропорційності, як його складової.

        Так, відповідно до статті 41 Конституції України ніхто не може бути протиправно позбавлений права власності. Згідно зі статтею 319 Цивільного кодексу України власник володіє, користується, розпоряджається своїм майном на власний розсуд. Діяльність власника може бути обмежена чи припинена лише у випадках і в порядку, встановлених законом. Отже, втручання з боку посадових осіб держави у реалізацію конституційних прав власника має бути пропорційним ступеню суспільної загрози від вчиненого правопорушення.

        У рішенні по справі "Спорронг і Лоннорт проти Швеції (Sporrong and Lonnroth v. Sweden)" Європейський Суд сформулював такий важливий принцип пропорційності втручання держави у приватні відносини: "...Суд повинен визначити, чи було дотримано справедливу рівновагу між вимогами інтересів суспільства та необхідними умовами захисту основних прав особистості...".

        В свою чергу, рішення, яке є неадекватним ступеню суспільної загрози від правопорушення суперечить принципу верховенства права, а отже, і Конституції України.

        Оскарження в суді рішення про тимчасове затримання транспортного засобу

        Конституція України та Кодекс адміністративного судочинства України встановлюють, що у разі порушення прав, свобод та інтересів фізичних і юридичних осіб, особа за їх захистом вправі звернутися до суду.

        При цьому, відповідно до частини третьої статті 2 Кодексу адміністративного судочинства України суд при перевірці дій чи бездіяльності суб’єктів владних повноважень перевіряє, чи прийняті вони:
        на підставі, у межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України;
        з використанням повноваження з метою, з якою це повноваження надано;
        обґрунтовано, безсторонньо, добросовісно та розсудливо, з дотриманням принципу рівності перед законом;
        пропорційно, зокрема з дотриманням необхідного балансу між будь-якими несприятливими наслідками для прав, свобод та інтересів особи і цілями, на досягнення яких спрямоване це рішення.

        Отже, при реалізації працівниками Державтоінспекції своїх повноважень повинні бути враховані наведені критерії законності та обґрунтованості рішення.


        Прес-служба Міністерства юстиції України
        Tел. 271-17-33
        E-mail: [email protected]


        ]]> http://minjust.gov.ua/0/23318 ]]>
        1

        #4 Пользователь офлайн   vvk54 

        • МЕГА ГУРУ!!!
          • Группа: Модераторы
          • Сообщений: 4 861
          • Регистрация: 09 Июнь 08
          • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
          • Город:Харьков

          Отправлено 17 Декабрь 2009 - 23:17

          КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

                                  П О С Т А Н О В А
                             від 3 грудня 2009 р. N 1342
                                         Київ

                                   Про затвердження
                        Правил паркування транспортних засобів
          ( Документ підготовлено Відділом баз данних НПД УКС ВР )

               Відповідно до частини другої статті 52-1 Закону України  "Про
          дорожній рух"    (    3353-12    )   Кабінет   Міністрів   України
          п о с т а н о в л я є:

               1. Затвердити Правила  паркування  транспортних  засобів,  що
          додаються.

               2. Ця  постанова  набирає чинності з 1 березня 2010 р.,  крім
          пунктів  14  і  16  Правил,  затверджених  цією  постановою,   які
          набирають чинності з 1 січня 2012 року.


               Прем'єр-міністр України                           Ю.ТИМОШЕНКО

               Інд. 31
          { Oтримaно з офіційного джерела - zakon1.rada.gov.ua }

                                                    ЗАТВЕРДЖЕНО
                                       постановою Кабінету Міністрів України
                                            від 3 грудня 2009 р. N 1342

                                       ПРАВИЛА
                           паркування транспортних засобів
          ( Текст підготовлено у Верховній Раді України )

                                   Загальна частина

               1. Ці Правила регламентують організацію та порядок паркування
          транспортних засобів на вулицях і дорогах населених пунктів.

               2. Дія  цих  Правил  поширюється  на  осіб,  які   розміщують
          транспортні   засоби   на   майданчиках  для  паркування  (далі  -
          користувачі),  а також на суб'єктів господарювання,  які утримують
          такі майданчики.

               Суб'єкти господарювання  -  балансоутримувачі майданчиків для
          паркування транспортних засобів  державної  та  комунальної  форми
          власності   визначаються   відповідно   до   Закону  України  "Про
          благоустрій населених пунктів" ( 2807-15 ).

               3. Ці Правила не регулюють  питання  організації  та  порядку
          надання  послуг  із  зберігання транспортних засобів (автомобілів,
          автобусів,  мотоциклів,  моторолерів,  мотоколясок,   мопедів   та
          причепів),  що  належать  громадянам та юридичним особам,  а також
          транзитних  транспортних  засобів,  що  здійснюють  міжнародні  та
          міжміські   перевезення,   організація  та  порядок  надання  яких
          встановлені   Правилами   зберігання   транспортних   засобів   на
          автостоянках,  затвердженими постановою Кабінету Міністрів України
          від 22 січня 1996 р. N 115 ( 115-96-п ) (ЗП України, 1996 р., N 6,
          ст. 191).

               4. У цих Правилах терміни вживаються у такому значенні:

               автоматичний в'їзний та виїзний термінал - система пристроїв,
          яка  призначена  для  пропуску/випуску  транспортних  засобів   на
          майданчики/з  майданчиків  для  паркування  і  може бути обладнана
          приладом для сплати збору  за  паркування  та  вартості  послуг  з
          утримання майданчиків для платного паркування;

               вартість послуг   з   утримання   майданчиків   для  платного
          паркування - економічно обґрунтовані  витрати  оператора  під  час
          надання послуг з утримання майданчиків для платного паркування;

               відведені майданчики   для   паркування   -   майданчики  для
          паркування,  розміщені в межах проїзної частини вулиці, дороги або
          тротуару  та  обладнані  відповідно  до  вимог цих Правил і Правил
          дорожнього  руху,  затверджених  постановою   Кабінету   Міністрів
          України  від  10 жовтня 2001 р.  N 1306 ( 1306-2001-п ) (Офіційний
          вісник України, 2001 р., N 41, ст. 1852);

               збір за   паркування   -   місцевий   збір   за    паркування
          транспортного  засобу  відповідно  до  Декрету  Кабінету Міністрів
          України від 20 травня 1993 р.  N 56-93  (  56-93  )  "Про  місцеві
          податки і збори";

               місце для  паркування  -  місце  стоянки одного транспортного
          засобу на майданчику для паркування, позначене дорожньою розміткою
          відповідно до Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п );

               оператор - суб'єкт господарювання, який здійснює обладнання і
          утримання майданчика для паркування;

               паркувальний автомат - технічний  пристрій,  призначений  для
          сплати   збору  за  паркування  та  вартості  послуг  з  утримання
          майданчиків  для  платного  паркування  за  допомогою  спеціальних
          платіжних карток та готівкою;

               паркування -  розміщення  транспортного  засобу на майданчику
          для паркування;

               платіжні документи - паркувальний талон або  фіскальний  чек,
          які  посвідчують  сплату  збору за паркування та вартості послуг з
          утримання майданчиків для платного паркування;

               спеціальні платіжні картки - багаторазові платіжні засоби, за
          допомогою яких здійснюється сплата збору за паркування та вартості
          послуг з утримання майданчиків для платного паркування;

               спеціально обладнані майданчики для паркування  -  майданчики
          для  паркування,  розміщені  поза  межами проїзної частини вулиці,
          дороги або тротуару та обладнані відповідно до вимог цих Правил  і
          Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ).

               Інші терміни застосовуються у значеннях,  наведених у Законах
          України "Про благоустрій населених  пунктів"  (  2807-15  ),  "Про
          автомобільні дороги" ( 2862-15 ),  "Про дорожній рух" ( 3353-12 ),
          "Про автомобільний  транспорт"  (  2344-14  ),   "Про   транспорт"
          ( 232/94-ВР ), Правилах дорожнього руху ( 1306-2001-п ).

               5. Паркування може бути платним або безоплатним відповідно до
          рішення органу місцевого самоврядування або оператора.

               6. Контроль за виконанням цих Правил у  частині  забезпечення
          безпеки  дорожнього  руху  на  майданчиках для паркування здійснює
          Державтоінспекція МВС.

                        Розміщення майданчиків для паркування

               7. Майданчики  для  паркування  є  об'єктами  благоустрою   і
          повинні   відповідати   нормам,  нормативам,  стандартам  у  сфері
          благоустрою населених пунктів.

               8. Розміщення майданчиків для паркування за окремими адресами
          здійснюється    у   встановленому   порядку   органами   місцевого
          самоврядування за погодженням з Державтоінспекцією  МВС  згідно  з
          місцевими правилами забудови.

               9. Під час розміщення майданчиків для паркування на вулицях і
          дорогах населених пунктів необхідно враховувати:

               наявність та характеристики комунікацій та інженерних мереж;

               умови для  забезпечення  безпеки  дорожнього  руху,   зокрема
          видимості в плані та повздовжньому профілі;

               параметри поперечних та поздовжніх ухилів;

               розташування зелених насаджень;

               стан покриття проїзної частини.

               10. Забороняється  розміщення  майданчиків  для паркування на
          вулицях з двома смугами руху завширшки менш як 7,5 метра.

               11. Проектування,  будівництво,  реконструкція,   ремонт   та
          утримання  майданчиків  для  паркування здійснюються з дотриманням
          вимог  законодавства,  державних  будівельних  норм,   стандартів,
          технічних умов, інших нормативних документів та цих Правил.

                        Обладнання майданчиків для паркування

               12. Майданчики  для  паркування  обладнуються  відповідно  до
          вимог цих Правил і Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ).

               13. Відведені   майданчики   для   паркування    позначаються
          дорожніми  знаками  та  суцільною  синьою  (блакитною)  смугою  на
          проїзній частині і на бордюрі,  який відокремлює  проїзну  частину
          від пішохідної.

               14. Відведені  майданчики для платного паркування обов'язково
          повинні бути обладнані паркувальними автоматами  з  розрахунку  не
          менш  як  один  автомат  на  10  місць для паркування з обох боків
          уздовж проїзної частини вулиці, дороги або тротуару.

               15. Спеціально   обладнані    майданчики    для    паркування
          позначаються дорожніми знаками та розміткою.

               Спеціально обладнані  майданчики  для  паркування можуть бути
          наземними, підземними, багаторівневими.

               16. На  спеціально  обладнаних   майданчиках   для   платного
          паркування обов'язково повинні бути встановлені автоматичні в'їзні
          та виїзні термінали.

               17. На спеціально обладнаних  майданчиках  для  паркування  у
          разі можливості встановлюється система відеоспостереження за рухом
          транспортних  засобів  на  їх  території  і   табло   із   змінною
          інформацією  про  наявність  вільних  місць  для  паркування,  яке
          розташовується на в'їзді.  Відеоінформація повинна зберігатися  не
          менш як один місяць.

               На спеціально  обладнаних  майданчиках  для паркування можуть
          розміщуватися   контрольно-пропускний   пункт,   приміщення    для
          обслуговуючого персоналу, туалет тощо.

               18. Підземні та багаторівневі спеціально обладнані майданчики
          для паркування повинні мати на в'їзді схему розміщення  місць  для
          паркування,  в'їздів та виїздів, у тому числі розміщення місць для
          паркування  транспортних  засобів  загального  призначення,  якими
          керують    інваліди,   або   транспортних   засобів   спеціального
          призначення, що їх перевозять.

               Підземні та  багаторівневі  спеціально  обладнані  майданчики
          забезпечуються автоматичними установками пожежогасіння та пожежною
          сигналізацією.

               19. Паркувальні  автомати  і  автоматичні  в'їзні  та  виїзні
          термінали  на  майданчиках  для платного паркування встановлюються
          стаціонарно.

               20. Не обладнуються паркувальними автоматами та автоматичними
          в'їзними  та  виїзними терміналами спеціально обладнані майданчики
          для  платного  паркування  у  разі  їх  призначення  виключно  для
          користувачів,  які сплачують збір за паркування та вартість послуг
          з утримання майданчиків для платного  паркування  у  безготівковій
          формі за договором про паркування протягом визначеного строку, але
          не менш як один місяць.

               21. На майданчиках для платного паркування у  доступному  для
          ознайомлення користувачів місці розміщується інформація про:

               оператора (найменування, адреса, контактні телефони);

               розмір збору  за  паркування  та  вартість послуг з утримання
          майданчиків для платного паркування, спосіб оплати (готівковий або
          безготівковий).

               Зазначена інформація  надається  відповідно  до законодавства
          про мови,  а також у разі  потр######  розміщується  її  переклад  на
          англійську мову.

               22. На  майданчиках для паркування обов'язково облаштовуються
          місця (в обсязі 10 відсотків загальної кількості,  але не менш  як
          одне місце) передбаченого стандартами розміру, позначені дорожніми
          знаками  та  розміткою   для   паркування   транспортних   засобів
          загального призначення,  якими керують інваліди,  або транспортних
          засобів спеціального призначення,  що їх перевозять.  Відстань від
          в'їзду  на майданчик для платного паркування до найближчого такого
          місця не повинна перевищувати 50 метрів.

               На місцях  для  паркування  транспортних  засобів  загального
          призначення,  якими  керують  інваліди,  або  транспортних засобів
          спеціального  призначення,  що  їх  перевозять,  не  можуть   бути
          розміщені інші транспортні засоби.

               У разі  паркування  на  місцях,  призначених  для  паркування
          транспортних  засобів  загального   призначення,   якими   керують
          інваліди, або транспортних засобів спеціального призначення, що їх
          перевозять,  інших транспортних засобів  користувачі  цих  засобів
          несуть відповідальність згідно із законодавством.

                      Функціонування майданчиків для паркування

               23. Послуги  з  утримання майданчиків для платного паркування
          надаються оператором з метою  використання  таких  майданчиків  за
          призначенням,   а   також   санітарного  очищення,  збереження  та
          відновлення їх  відповідно  до  законодавства,  нормативів,  норм,
          стандартів,   порядків   і  правил  з  урахуванням  вимог  безпеки
          дорожнього руху.  Перелік основних послуг з утримання  майданчиків
          для платного паркування визначає Мінжитлокомунгосп.

               24. Оператор зобов'язаний:

               використовувати майданчик для паркування за призначенням;

               обладнати майданчик  для  паркування  відповідно до вимог цих
          Правил,  Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п ), норм, нормативів,
          стандартів з урахуванням вимог безпеки дорожнього руху;

               утримувати територію  та  під'їзні  шляхи  до  майданчика для
          паркування у належному технічному та санітарному стані;

               повідомляти органи   Державтоінспекції   МВС   про   виявлені
          порушення цих Правил;

               здійснювати контроль  за своєчасною сплатою вартості послуг з
          утримання майданчиків для платного паркування;

               перераховувати кошти,  отримані як  збір  за  паркування,  до
          місцевого бюджету;

               надавати роз'яснення   користувачам   щодо  застосування  цих
          Правил;

               організовувати навчання персоналу,  який обслуговує майданчик
          для паркування;

               забезпечувати безоплатно персонал,  який обслуговує майданчик
          для паркування,  спеціальним  одягом  з  метою  забезпечення  його
          безпеки  під  час виконання службових обов'язків,  а також безпеки
          дорожнього   руху.   Зразки    спеціального    одягу    затверджує
          Мінжитлокомунгосп.

               25. Оператор   не   несе   відповідальності   за   збереження
          транспортних засобів, розміщених на майданчиках для паркування.

               26. Користувач зобов'язаний:

               поставити транспортний  засіб   на   місце   для   паркування
          відповідно  до  дорожньої  розмітки та дорожніх знаків,  а також з
          дотриманням вимог   цих   Правил   і   Правил   дорожнього    руху
          ( 1306-2001-п );

               сплатити збір  за  паркування  та вартість послуг з утримання
          майданчиків для платного паркування;

               розмістити у лівому нижньому куті лобового скла транспортного
          засобу платіжний документ так,  щоб забезпечити його видимість для
          перевірки;

               після закінчення часу паркування, за який сплачено, звільнити
          місце  паркування  або  сплатити  збір  за  паркування та вартість
          послуг з утримання  майданчика  для  платного  паркування  за  час
          фактичного    паркування.    Допускається    безоплатна    стоянка
          транспортного засобу протягом  10  хвилин  після  закінчення  часу
          паркування, за який сплачено.

               27. Режим роботи майданчиків для паркування, що перебувають у
          комунальній    власності,    встановлюють     органи     місцевого
          самоврядування,  а  приватних - оператор за погодженням з органами
          місцевого самоврядування.

               28. У разі коли внаслідок паркування транспортного  засобу  з
          порушенням  цих  Правил або Правил дорожнього руху ( 1306-2001-п )
          буде    пошкоджено    майно    оператора,     житлово-комунального
          господарства,   учасників   дорожнього  руху,  зелені  насадження,
          створено перешкоди виконанню робіт з утримання  доріг,  інженерних
          мереж,  будинків та споруд, розташованих уздовж дороги, користувач
          несе відповідальність згідно із законом.

               29. Сплата збору за паркування та вартості послуг з утримання
          майданчиків для платного паркування здійснюється:

               шляхом придбання паркувального талону з визначеною тривалістю
          паркування,  в  якому  зазначається   дата   та   час   розміщення
          транспортного засобу на майданчику для платного паркування;

               готівкою або  за допомогою спеціальної платіжної картки через
          паркувальний автомат чи автоматичний в'їзний та виїзний термінали.

               У разі сплати  збору  за  паркування  та  вартості  послуг  з
          утримання  майданчиків  для  платного  паркування  готівкою або за
          допомогою спеціальної платіжної картки через автоматичний  в'їзний
          термінал користувач отримує паркувальний талон, на якому зазначено
          час  в'їзду  на  майданчик  для  паркування,  та  сплачує  за  час
          паркування  на  автоматичному  виїзному  терміналі  відповідно  до
          паркувального талону з отриманням фіскального чека.

               Сплата збору за паркування та  вартості  послуг  з  утримання
          майданчиків   для   платного   паркування   підтверджується  одним
          платіжним документом.

               30. Під час паркування на майданчику для платного  паркування
          користувач сплачує збір за паркування, розмір якого встановлюється
          органами місцевого  самоврядування  згідно  із  законом,  а  також
          вартість  надання  послуг  з  утримання  майданчиків  для платного
          паркування.

               Вартість послуг  з   утримання   майданчиків   для   платного
          паркування  сплачується  користувачем  за  кожну годину паркування
          згідно з тарифом,  установленим (погодженим) виконавчими  органами
          сільських,  селищних,  міських  рад у порядку і межах,  визначених
          законодавством, з урахуванням переліку основних послуг.

               31. У разі повної або часткової несплати збору за  паркування
          та вартості послуг з утримання майданчиків для платного паркування
          оператор має право  перешкоджати  виїзду  транспортного  засобу  з
          майданчика  шляхом  застосування  спеціальних пристроїв-шлагбаумів
          або технічних засобів для перешкоджання виїзду.

               Оператор може засвідчити відсутність платіжного документа  на
          лобовому склі транспортного засобу за допомогою фотозйомки.

               Оператор зобов'язаний розмістити на автоматичному в'їзному та
          виїзному терміналах або технічному засобі для перешкоджання виїзду
          номер  безоплатного багатоканального телефонного зв'язку,  за яким
          користувач може звернутися до оператора  щодо  усунення  перешкоди
          для   виїзду   транспортного  засобу  з  майданчика  для  платного
          паркування.

               Диспетчерська служба   оператора   зобов'язана    підтвердити
          користувачу час прийняття звернення.

               Диспетчерська служба    оператора   зобов'язана   здійснювати
          технічний аудіозапис та  вести  реєстр  звернень  користувачів  із
          зазначенням  інформації  про  користувача та час його звернення до
          оператора щодо усунення перешкоди для виїзду транспортного  засобу
          з майданчика для платного паркування.

               На звернення  користувача  представник оператора зобов'язаний
          прибути протягом однієї години.

               Після перевірки сплати користувачем збору  за  паркування  та
          вартості послуг з утримання майданчиків для платного паркування, а
          також вартості застосування технічних  засобів  для  перешкоджання
          виїзду  представник  оператора  зобов'язаний усунути перешкоду для
          виїзду транспортного засобу з  майданчика.  Вартість  застосування
          технічних  засобів  для  перешкоджання  виїзду  розраховується  за
          методикою, затвердженою Мінжитлокомунгоспом.

               У разі   прибуття   представника   оператора   на   звернення
          користувача пізніше,  ніж через одну годину,  користувач має право
          не сплачувати вартість послуг з утримання майданчиків для платного
          паркування.

               32. Якщо користувач відмовився сплатити збір за паркування та
          вартість послуг з утримання майданчиків для платного паркування, а
          також  вартість  застосування  технічних засобів для перешкоджання
          виїзду,  представник оператора складає відповідний акт за  формою,
          встановленою  Мінжитлокомунгоспом,  який  підписують  два  свідки,
          користувач та представник оператора, і усуває перешкоду для виїзду
          транспортного  засобу  з майданчика.  У такому разі питання сплати
          збору за паркування та вартості послуг з утримання майданчиків для
          платного  паркування,  а  також  вартості  застосування  технічних
          засобів  для  перешкоджання  виїзду  з  майданчика  вирішується  у
          судовому порядку.

          http://zakon1.rada.g...HdlYAsFggkRbI1c

          Сообщение отредактировал vvk54: 26 Февраль 2010 - 16:48

          1

          #5 Пользователь офлайн   vvk54 

          • МЕГА ГУРУ!!!
            • Группа: Модераторы
            • Сообщений: 4 861
            • Регистрация: 09 Июнь 08
            • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
            • Город:Харьков

            Отправлено 15 Февраль 2010 - 07:02

            КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ

            П О С Т А Н О В А
            від 27 січня 2010 р. N 94
            Київ

            Про внесення змін у додатки 1 і 2 до постанови
            Кабінету Міністрів України від 31 січня 1992 р. N 47
            ( Дoкумeнт взято з сайта Верховної Ради України )

            Кабінет Міністрів України п о с т а н о в л я є:

            1. Внести зміни у додатки 1 і 2 до постанови Кабінету
            Міністрів України від 31 січня 1992 р. N 47 ( 47-92-п ) "Про
            затвердження зразків національних та міжнародного посвідчень
            водіїв і документів, необхідних для реєстрації транспортних
            засобів" (ЗП України, 1992 р., N 3, ст. 57; Офіційний вісник
            України, 2000 р., N 1, ст. 10; 2004 р., N 49, ст. 3212; 2009 р.,
            N 51, ст. 1739; 2010 р., N 1, ст. 26), виклавши їх у редакції, що
            додається.

            2. Установити, що національне та міжнародне посвідчення
            водіїв транспортних засобів і необхідні для реєстрації таких
            засобів документи, видані до набрання чинності цією постановою, є
            чинними.

            3. Міністерству внутрішніх справ привести власні
            нормативно-правові акти у відповідність з цією постановою і
            забезпечити виготовлення бланків на пластиковій та паперовій
            основі виключно на державних підприємствах, які мають ліцензію на
            виготовлення бланків суворої звітності.
            ( Дoкумeнт взятo з сайту Верховної Ради України )

            Прем'єр-міністр України Ю.ТИМОШЕНКО

            Текст с додатками: ]]> http://zakon1.rada.gov.ua/cgi-bin/laws/mai...Hdlk.sFggkRbI1c ]]>
            0

            #6 Пользователь офлайн   vvk54 

            • МЕГА ГУРУ!!!
              • Группа: Модераторы
              • Сообщений: 4 861
              • Регистрация: 09 Июнь 08
              • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
              • Город:Харьков

              Отправлено 16 Февраль 2010 - 06:33

              Государственный техосмотр автомобилей могут упразднить


              Упразднить государственный техосмотр автомобилей предлагает народный депутат от фракции НУ-НС Анатолий Гриценко. Соответствующий законопроект повторно был зарегистрирован в ВР под номером 5066.

              Как уже указывалось выше, парламентарий считает необходимым: 1) отменить прохождение транспортными средствами процедуры государственного технического осмотра автомобилей (кроме спецтранспорта и транспорта, используемого коммерческими структурами) и упразднить уплату сбора за его проведение; 2) упразднить лицензирование субъектов хозяйствования (СТО), проверяющих техсостояние транспортных средств, поскольку на сегодняшний день все СТО, для того чтобы иметь право предоставлять вышеуказанную услугу, проходят государственную аккредитацию в установленном законом порядке. При этом документом обусловлено, что проходить государственный техосмотр не нужно будет только тем автомобилям, которые имеют сертификат соответствия.

              Стоит обратить внимание на то, что народный депутат предлагает упразднить только процедуру "государственного технического осмотра транспортных средств", однако порядок контроля за техническим состоянием автомобилей, согласно проекту, остается прежним. 17 ноября 2008 года вступил в силу Закон "О внесении изменений в некоторые законодательные акты Украины по совершенствованию регулирования отношений в сфере обеспечения безопасности дорожного движения", которым проверку технического состояния автомобилей отнесли к компетенции аккредитованных СТО (см. материал ЛІГА:ЗАКОН "СТОящая замена"). До вступления в силу этих изменений техсостояние автомобилей проверяли Госавтоинспекция ГАИ МВД и уполномоченный орган Минагрополитики (для с/х техники). На сегодняшний день во время проведения государственного ТО органы ГАИ проверяют лишь наличие "автогражданки", уплату обязательных платежей и налогов собственниками авто, уплату штрафов и своевременность прохождения водителями медосмотра. К слову, Анатолий Гриценко уже не впервые настаивает на отмене государственного ТО. Еще весной законопроект № 4014 (предусматривающий отмену ТО) был принят ВР за основу. Подробнее об этом см. в материале ЛІГА:ЗАКОН "Парламент предлагает полностью отменить проведение техосмотра подразделениями ГАИ".

              ЛІГА: ЗАКОН
              0

              #7 Пользователь офлайн   vvk54 

              • МЕГА ГУРУ!!!
                • Группа: Модераторы
                • Сообщений: 4 861
                • Регистрация: 09 Июнь 08
                • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                • Город:Харьков

                Отправлено 16 Февраль 2010 - 06:36

                15.02.10 | 13:28
                Запретить "дорожную" рекламу парламент может уже в ближайшее время

                Кабмин предлагает запретить размещение рекламоносителей над проезжей частью дорог Украины. Соответствующую инициативу правительство изложило в проекте закона, зарегистрированном в ВР под номером 6068.

                В частности, проектом закона предлагается установить запрет на размещение рекламоносителей в пределах полосы отвода международных дорог государственного значения. Также предлагается установить запрет на размещение рекламных щитов, рекламных указателей и других рекламоносителей как в пределах придорожных полос, так и на разделительных полосах автодорог общего значения, на опорах дорожных знаков, осветительных опорах, а также над проезжей частью автодорог общего пользования. Размещение рекламоносителей будет запрещено и в зонах транспортных развязок, на мостах и путепроводах, в местах концентрации дорожно-транспортных происшествий (там, где по статистике ГАИ МВД случается наибольшее количество аварий). Кроме того, при размещении рекламоносителей (ситилайтов) также проверят их световые эффекты. Те, которые не будут отвечать требованиям, предъявляемым к дорожным знакам, запретят к размещению. При этом документом оговорено, что разрешить устанавливать рекламоносители могут лишь на расстоянии 50 метров от вышеуказанных объектов (в пределах населенных пунктов) и на расстоянии 150 метров (за пределами населенных пунктов). Решение о выдаче разрешительных документов на размещение рекламных носителей будет принимать ГП "Укравтодор" совместно с ГАИ МВД. Стоимость разрешения должен будет утвердить Кабмин.

                К слову, местные власти города Черкассы уже запретили размещать наружную рекламу в центре города. В Киеве к таким мерам пока не прибегали, однако Государственная служба автомобильных дорог и ГП "Экспертиза дорожного сервиса" уже провела масштабный рейд по автомобильным дорогам, проверив законность установления вдоль них рекламных носителей. Цель проведенной проверки - выявление рекламных носителей, установленных без наличия разрешительной документации или с нарушением Типовых правил размещения внешней рекламы. Более подробно об этом - в материале ЛІГА:ЗАКОН "Чиновники вышли на дороги… , занявшись проверкой рекламы ".

                ЛІГА: ЗАКОН
                0

                #8 Пользователь офлайн   vvk54 

                • МЕГА ГУРУ!!!
                  • Группа: Модераторы
                  • Сообщений: 4 861
                  • Регистрация: 09 Июнь 08
                  • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                  • Город:Харьков

                  Отправлено 23 Февраль 2010 - 12:28

                  В Украине принят новый закон о продаже старых автомобилей

                  04 ноября 2009

                  Верховной радой сегодня в первом чтении был принят закон о trade-in (#4385), котоырм будет легализована торговля подержанными автомобилями через автосалоны.

                  Среди главных положительных моментов этого закона то, что НДС взымать теперь будут только с маржи - разницы между ценой покупки и продажи автомобиля салоном. Кроме того, такие операции не будут облагаться налогом с доходов физических лиц. Законодатели также решили ограничить и деятельность бирж, через которые проходит большинство сделок по перепродажам автомобилей. Теперь в их компетенцию будет входить только оформление партий авто, для этого будет внесена соответствующая поправка в "Закон про товарную биржу".
                  Как отмечает Генеральный директор ВААИД Олег Назаренко, в нынешней редакции пока еше сохранена уплата 3% отчислений в Пенсионный Фонд, однако Ассоциация будет добиваться отмены этой нормы.

                  - Человек уже один раз уплатил в Пенсионный Фонд, когда приобретал автомобиль, почему это отчисление опять нужно платить? А если автомобиль продается 10 раз за год, что нужно и 10 раз платить этот взнос? Это нелогично - отмечает Олег Назаренко.

                  Законопроект ждет еще второе чтение, но у автобизнеса уже появились шансы выжить в 2010 году за счет цивилизованной торговли подержанными автомобилями.

                  Как отмечают в AUTO-Consulting, рынок б/у автомобилей быстрее всего начал выходить из кризиса. Более того, спад этого сегмента рынка был намного меньше, чем рынок сбыта новых автомобилей. К примеру, в сентябре объем сделок сократился всего на 11% по сравнению с прошлым годом.

                  Украинцы все чаще стали присматриваться к рынку подержанных автомобилей и вероятнее всего продолжат искать там решение автомобильных вопросов. Если Верховная Рада сделает этот вид автомобильного бизнеса цивилизованным, то в 2010 году рынок б/у авто будет ждать существенный рост.

                  http://autonews.rbc.ua/autonews/5174/

                  Сообщение отредактировал vvk54: 26 Февраль 2010 - 17:00

                  0

                  #9 Пользователь офлайн   vvk54 

                  • МЕГА ГУРУ!!!
                    • Группа: Модераторы
                    • Сообщений: 4 861
                    • Регистрация: 09 Июнь 08
                    • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                    • Город:Харьков

                    Отправлено 24 Февраль 2010 - 15:04

                    24.02.10 | 14:22
                    Лимиты ответственности страховщика по ДТП увеличатся в два раза




                    Обязательные лимиты ответственности страховщика по договору обязательного страхования гражданско-правовой ответственности собственников наземных транспортных средств будут пересмотрены в сторону существенного увеличения. Проект такого распоряжения опубликовала Госфинуслуг на своем официальном сайте.

                    Предполагается вдвое поднять существующие лимиты, а именно установить лимиты ответственности страховщика:

                    - за вред, причиненный имуществу потерпевших, в размере 50 тыс. гривен на одного потерпевшего действующий лимит составляет 25,5 тыс. гривен;

                    - за вред, причиненный жизни и здоровью потерпевших, в размере 100 тыс. гривен действующий лимит составляет 51 тыс. гривен.

                    Кроме того, проектом акта предлагается внести изменения в Лицензионные условия проведения обязательного страхования гражданско-правовой ответственности собственников наземных транспортных средств, которыми:

                    - уточнить перечень документов, необходимых для получения лицензии, и усилить требования УК к их содержанию;

                    - установить дополнительные требования для страховщика относительно платежеспособности;

                    - установить дополнительные требования по урегулированию страховых случаев;

                    - усовершенствовать основания для аннулирования и приостановки действия лицензии и прочее.

                    Необходимость этих изменений вызвана комплексом проблем, с которыми на практике сталкивается Госфинуслуг при реализации своих полномочий по выдаче лицензий на осуществление страховой деятельности. Кроме того, существующие лимиты ответственности страховщика не пересматривались с 2004 года. За период с 2005-й по 2009-й индекс инфляции составил 195,37 %. Повышение лимитов призвано усилить защищенность пользователей страховых услуг и привести их в соответствие с реалиями сегодняшнего времени.
                     




                    ЛІГА: ЗАКОН
                    1

                    #10 Пользователь офлайн   vvk54 

                    • МЕГА ГУРУ!!!
                      • Группа: Модераторы
                      • Сообщений: 4 861
                      • Регистрация: 09 Июнь 08
                      • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                      • Город:Харьков

                      Отправлено 02 Март 2010 - 20:30

                       Это касается множества информационных табличек, установленных под знаками :

                      http://s40.radikal.ru/i087/1003/b5/c789fe43c06a.jpg

                      Сообщение отредактировал vvk54: 02 Март 2010 - 20:30

                      1

                      #11 Пользователь офлайн   vvk54 

                      • МЕГА ГУРУ!!!
                        • Группа: Модераторы
                        • Сообщений: 4 861
                        • Регистрация: 09 Июнь 08
                        • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                        • Город:Харьков

                        Отправлено 02 Март 2010 - 21:11

                        Админответственность водителей за ДТП, совершенное на плохих дорогах, могут отменить

                        В Верховной Раде зарегистрирован законопроект № 6121 о внесении изменений в КоАП, согласно которому за ДТП, которые вызваны нарушением правил, норм и стандартов при содержании автомобильных дорог и улиц, административная ответственность не наступает.

                        Соответствующей нормой предлагается дополнить статьи 122 и 124 действующего Кодекса. Этими нормами предусматривается админответственность за превышение водителями ограничений скорости, проезд на запрещенный сигнал светофора и нарушение других ПДД, а также за нарушение ПДД, причинившее повреждение транспортных средств, груза, автодорог, улиц, железнодорожных переездов, дорожных сооружений или иного имущества.

                        Следует отметить, что ст. 140 КоАП предусматривает административную, а ст. 288 УК - уголовную ответственность для лиц, виновных в нарушении правил, норм и стандартов при содержании автомобильных дорог и улиц. Таким образом, за нарушение ПДД, вызванное плохим состоянием дорог, не следует наказывать водителей, отвечать за эти нарушения должны соответствующие ответственные лица. ЛІГА: ЗАКОН
                        0

                        #12 Пользователь офлайн   vvk54 

                        • МЕГА ГУРУ!!!
                          • Группа: Модераторы
                          • Сообщений: 4 861
                          • Регистрация: 09 Июнь 08
                          • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                          • Город:Харьков

                          Отправлено 04 Март 2010 - 08:09

                          3.03.10 | 11:44
                          ГНАУ пояснила автомобилистам, что делать с задолженностью по налогу





                          Владельцы автомобилей, не сумевшие вовремя уплатить налог с владельцев транспортных средств, могут погасить долг после проверки налоговыми органами и принятия соответствующего решения-уведомления и согласования налогового обязательства.

                          Получив решения-уведомления о начислении налога, владелец транспортного средства обязан в течении 10 календарных дней (со дня получения уведомления) оплатить сумму налога. За превышение отведенного для уплаты срока предусмотрены штрафы и пени. При этом сумма штрафа может составить от 10 % до 50 % (при задержке до 30 календарных дней размер штрафа составит 10 %, от 31 до 90 календарных дней - 20 %, и при задержке более 90 дней - в размере 50 %).
                          Наложение на недобросовестных плательщиков других видов наказания, в том числе административных штрафов, законодательством не предусматривается.
                          На основе источника: www.ubr.ua
                          0

                          #13 Пользователь офлайн   vvk54 

                          • МЕГА ГУРУ!!!
                            • Группа: Модераторы
                            • Сообщений: 4 861
                            • Регистрация: 09 Июнь 08
                            • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                            • Город:Харьков

                            Отправлено 05 Март 2010 - 21:02

                            Кто и за что может эвакуировать автомобиль

                            Эвакуаторы появятся в Киеве со дня на день. Об этом сегодня на пресс-конференции сообщила первый заместитель председателя Киевской городской государственной администрации Ирена Кильчицкая. По ее словам, эвакуацией будет заниматься ГАИ совместно с горгосадминистрацией. "Деятельность ГАИ заключается в составлении протоколов. Всем остальным будут заниматься представители КГГА и "Киевтранспарксервис", - отметила И. Кильчицкая.
                            На основе источника: www.liga.net

                            Комментируют специалисты:
                            05.03.2010 | 14:58
                            Мединский Андрей Евгеньевич, дежурный аналитик

                            Существовавшие ранее проблемы, связанные с деятельностью эвакуаторов, дают основания полагать, что эти же проблемы вернутся вместе с эвакуаторами. Таким образом, возникает два вопроса:

                            - кто может эвакуировать автомобиль и за что;

                            - какова правовая природа принудительной оплаты эвакуации авто.

                            Согласно ст. 265-2 КоАП сотрудник ГАИ может временно задержать транспортное средство (далее - ТС) и доставить на спецплощадку или стоянку, в том числе при помощи эвакуатора, в случае, когда имеются основания считать, что водитель совершил нарушение, входящее в исчерпывающий перечень, установленный этой статьей, или ТС существенно препятствует дорожному движению. Нарушение правил парковки в этот перечень не входит. Порядком временного задержания и хранения ТС на спецплощадках и стоянках предусмотрено, что сотрудникам ГАИ запрещено осуществлять эвакуацию в случаях, не предусмотренных законом.

                            Однако в пп. 17.8.2.2 Правил благоустройства города Киева предусмотрено, что сотрудник ГАИ может принять решение об эвакуации автомобиля в случае оставления водителем ТС с нарушением правил остановки и стоянки, если это угрожает безопасности дорожного движения или граждан. То есть актом местной власти фактически расширены полномочия ГАИ по эвакуации, что является нарушением требований Конституции.

                            Кроме того, в ст. 265-1 КоАП предусмотрен безвозмездный возврат авто владельцу по истечении трех дней. В то же время в п. 13 Порядка временного задержания и хранения ТС на спецплощадках и стоянках предусмотрена плата за транспортировку и хранение ТС на спецплощадке или стоянке ГАИ в размере, установленном совместным приказом МВД, Минфина и Минэкономики (это же положение предусмотрено и в пп. 17.8.12 Правил благоустройства города Киева). То есть подзаконными нормативными актами фактически игнорируется норма КоАП о бесплатном возврате ТС, что также незаконно.

                            Итак, можно сделать следующие выводы:

                            - эвакуировать ТС могут только сотрудники ГАИ в случаях, предусмотренных ст. 265-2 КоАП, и к ним не относится нарушение правил парковки, а расширение местной властью полномочий ГАИ по эвакуации незаконно;

                            - возврат автомобиля осуществляется безвозмездно, однако на сегодняшний день за его транспортировку и хранение с водителя берется плата. Как уже отмечалось, взимание такой платы не соответствует нормам КоАП.

                            Однако, судя по всему, отстоять свои права при незаконной эвакуации автомобиля можно будет только в суде.





                            http://news.ligazako...0/3/5/21371.htm
                            0

                            #14 Пользователь офлайн   vvk54 

                            • МЕГА ГУРУ!!!
                              • Группа: Модераторы
                              • Сообщений: 4 861
                              • Регистрация: 09 Июнь 08
                              • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                              • Город:Харьков

                              Отправлено 08 Апрель 2010 - 19:32

                              МІНІСТЕРСТВО ВНУТРІШНІХ СПРАВ УКРАЇНИ Н А К А З 01.03.2010 N 33 
                              Про затвердження Переліку технічних засобів,
                              що використовуються в підрозділах Державтоінспекції
                              МВС для виявлення та фіксування порушень
                                правил дорожнього руху 
                              0

                              #15 Пользователь офлайн   vvk54 

                              • МЕГА ГУРУ!!!
                                • Группа: Модераторы
                                • Сообщений: 4 861
                                • Регистрация: 09 Июнь 08
                                • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                                • Город:Харьков

                                Отправлено 30 Май 2010 - 21:34

                                Революция на дорогах: оформление мелких ДТП планируют проводить без сотрудников ГАИ
                                30.05.2010 

                                Согласитесь, водители, многие из вас бывали в ситуациях, когда «малюсенькое» ДТП разрешалось полюбовно самими участниками без привлечения внимания «ненужных посторонних». А потом не столько муки гражданской совести, сколько страх быть все же уличенным в содеянном, не давали жить спокойно. Видимо, такое чувство знакомо и народным избранникам, инициировавшим появление довольно интересного законопроекта.

                                Оформление ДТП по-быстрому

                                «Анализ дорожно-транспортных происшествий в Украине свидетельствует, что на протяжении последних лет ситуация на автодорогах постоянно усложнялась. Согласно данным статистики, уровень аварийности на улично-дорожной сети стабильно высокий. В течение 2009 года зарегистрировано 229,5 тыс. ДТП, в т.ч. 37 тыс. (16%) с пострадавшими. Среди них 151 тыс. – с участием застрахованных транспортных средств, или 65,8% от общего количества», — такие пояснения дают разработчики законопроекта № 4652 от 14 мая 2010 г.

                                Названным документом планируется внести изменения в законодательные акты Украины о ДТП и выплатах страхового возмещения. По мнению авторов, существующее состояние аварийности и количество работников милиции, задействованных для оформления этих происшествий, приводит к тому, что «ежедневно возникают ситуации, когда пострадавшие в ДТП граждане вынуждены часами ждать приезда работников милиции для оформления соответствующих материалов». Депутаты также сетуют на то, что в то время как граждане, получившие травмы в ДТП, вынуждены ожидать приезда ГАИ, долгожданные сотрудники заняты на местах происшествий, в которых транспортные средства получили незначительные повреждения, царапины.

                                Радует то, что во спасение ситуации авторы законодательной инициативы не предлагают увеличить штат сотрудников ГАИ, их предложения касаются круга ДТП, которые можно оформлять без участия блюстителей дорожного порядка. Всем известно, что на сегодняшний день все ДТП без исключения оформляются органами внутренних дел и только. Известно и то, что ситуация «разъехались по мирному» может закончиться для участников ДТП довольно плачевно.

                                Предлагаемые изменения вносятся, прежде всего, в многострадальный КУоАП. Так, ст. 124 Кодекса дополняется положением, согласно которому лицо, застраховавшее гражданско-правовую ответственность владельца автотранспортного средства, освобождается от ответственности за нарушение ПДД, причинившее повреждение транспортных средств.

                                Разумеется, освобождение от админответственности будет иметь место в случае, если участники не находились в состоянии алкогольного, наркотического или иного опьянения или под влиянием лекарственных препаратов, снижающих внимание и быстроту реакции. Таким участникам ДТП разрешается, не вызывая ГАИ, воспользоваться правом сообща составить сообщение о случившемся происшествии согласно ЗУ «Об обязательном страховании гражданско-правовой ответственности владельцев наземных транспортных средств».
                                Изменения в страховом законодательстве

                                Кстати, в ЗУ «Об обязательном страховании гражданско-правовой ответственности владельцев наземных транспортных средств» (далее – Закон) также вносятся коррективы. Если в действующей редакции Закона потерпевшими в результате ДТП признаются третьи юридические и физические лица (т.е. не участники), жизни, здоровью и/или имуществу которых вследствие ДТП застрахованным транспортным средством причинен вред, то в возможной новой редакции круг потерпевших расширили, к ним будут относиться и сами участники ДТП: «Потерпевшие – юридические и физические лица, жизни, здоровью и/или имуществу которых причинен вред в результате ДТП при использовании транспортного средства».

                                Кроме того, сегодня под лицами, гражданско-правовая ответственность которых застрахована, понимают тех страхователей, которые указаны в соответствующем договоре страхования. Законопроектом предлагается изменить такое понимание, признавая страхователя и иных лиц, эксплуатирующих обеспеченное (указанное в договоре страхования) транспортное средство на законных основаниях (например, если вы на свое авто выдали другу доверенность).

                                В действующей редакции Закона предусмотрены «особые» граждане (инвалиды 2-й группы, ветераны войны и др.), имеющие право на 50% скидку при определении размера страховых платежей. Они, как известно, должны не только иметь в собственности автомобиль, но и лично управлять им. Предлагаемые поправки требование «лично управлять им» отменяют. Если законопроект будет принят (в том виде, в котором он существует на сегодняшний день), то в «льготников» на практике могут превратиться и предприимчивые родственники (знакомые) таких граждан.

                                Ведь подумайте, используя эту лазейку в законе, почему бы не приобрести автомобиль себе (де-факто), а оформить его на дедушку – ветерана войны (де-юре), воспользовавшись правом на 50% скидку на страховые платежи? Возможно, комитет ВР в своем заключении обратит внимание на потенциальные «негативы» (для кого-то, понятно, «позитивы»).

                                Довольно серьезные дополнения вносятся и в ст. 17 «Заключение договора страхования» Закона. Речь идет об установлении максимального и минимального сроков страховых договоров. Скажем, внутренние договоры обязательного страхования гражданско-правовой ответственности заключаются сроком на один год.

                                Заключение договоров на срок меньший, чем отмеченный, но не менее чем на 15 дней, допускается исключительно для незарегистрированных транспортных средств – на время до их регистрации, временно зарегистрированных – на время до их постоянной регистрации, или зарегистрированных на территории иностранных государств – на время их пребывания на территории Украины. А вот международный договор «Зеленая карта» может заключаться на срок 15 дней, 1–11 месяцев или один год. Вот так-то, если изменения приобретут силу закона, мы станем чуточку ближе к Европе.

                                При наступлении ДТП, которое может стать основанием для страхового возмещения, водитель, причастный к его совершению, обязан не только придерживаться соответствующих разделов ПДД, сделать все возможное для предотвращения или уменьшения дальнейших повреждений, но и проинформировать о себе иных лиц, причастных к ДТП, сообщить им свое место жительства, наименование и местонахождение страховщика и дать сведения о соответствующих страховых полисах.

                                Чтобы не лишиться права на получение страховки, страхователь должен немедленно, но не позднее трех рабочих дней (со дня ДТП, разумеется) письменно предоставить своему страховщику сообщение о ДТП, а также сведения о месте нахождения своего автомобиля и поврежденного имущества, контактный телефон и свой адрес. Пропуск срока может быть «прощен», если участник ДТП предоставит документы, подтверждающие уважительные причины для такого пропуска.

                                Что же, законопроект, как видите, в целом неплохой. С одной стороны, он позволяет разгрузить сотрудников ГАИ, с другой — дает свободу, в прямом смысле слова, участникам ДТП. Понятно, что если этот документ вступит в силу, то мы заработаем «плюсик» в глазах европейской общественности. Вот только дорос ли менталитет украинского водителя до «разруливания» ДТП собственными силами? Не вызовет ли такое новшество новую категорию дел в судах?

                                 «Судебно-юридическая газета»
                                0

                                #16 Пользователь офлайн   vvk54 

                                • МЕГА ГУРУ!!!
                                  • Группа: Модераторы
                                  • Сообщений: 4 861
                                  • Регистрация: 09 Июнь 08
                                  • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                                  • Город:Харьков

                                  Отправлено 18 Июнь 2010 - 14:49

                                  Кабинет Министров готовит глобальную зачистку такси

                                  Правительство в подготовке к Евро 2012 приступает к активной чистке таксистов. Новая законодательная инициатива собирается ужесточить меры по отношению к перевозке пассажиров.
                                  Украинский профсоюз таксистов сообщает, что Кабмин собирается ввести квоты на конкурсной основе, поднять в 20 раз размеры штрафов и ввести санкцию в виде конфискации автомобиля. Также предлагается ограничить лицензию одним населенным пунктом и организовать школы по обучению таксистов. Возрастная цензура автомобиля будет ограничена тем, что запретят перевозки на машине старше трех лет. Вдобавок к этому установят единый цвет для всех такси и потребуют того, чтобы машина была только в собственности лицензиата.
                                  Исходя из этого, выжить в таких условиях смогут только избранные таксопарки и службы такси.


                                  «ТрансМиссия»
                                  0

                                  #17 Пользователь офлайн   vvk54 

                                  • МЕГА ГУРУ!!!
                                    • Группа: Модераторы
                                    • Сообщений: 4 861
                                    • Регистрация: 09 Июнь 08
                                    • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                                    • Город:Харьков

                                    Отправлено 18 Июнь 2010 - 15:03

                                    Проект Закона УКРАЇНИ "Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо дорожньо-транспортних пригод та виплат страхового відшкодування"
                                    0

                                    #18 Пользователь офлайн   AURA 

                                    • Гуру
                                      • Группа: Модераторы
                                      • Сообщений: 1 864
                                      • Регистрация: 05 Июнь 07
                                      • Марка авто:Chery Tiggo Albinos
                                      • Город:Борисполь

                                      Отправлено 27 Август 2010 - 14:32

                                      Обязательное страхование гражданской ответственности подорожало, но не все так плохо.


                                      ПРО ДЕЯКІ ПИТАННЯ ЗДІЙСНЕННЯ ОБОВ’ЯЗКОВОГО СТРАХУВАННЯ
                                      ЦИВІЛЬНО-ПРАВОВОЇ ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ВЛАСНИКІВ НАЗЕМНИХ ТРАНСПОРТНИХ ЗАСОБІВ

                                      Розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 9 липня 2010 року N 566

                                      Зареєстровано в Міністерстві юстиції України 16 серпня 2010 р. за N 689/17984


                                      Відповідно до статті 7, пункту 9.5 статті 9, статті 11, пункту 49.2 статті 49, статті 55 Закону України „Про обов’язкове страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, статей 28, 34 Закону України „Про фінансові послуги та державне регулювання ринків фінансових послуг”, вимог підпункту 11 пункту 4 Положення про Державну комісію з регулювання ринків фінансових послуг України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2010 року № 157, та з метою вдосконалення державного регулювання діяльності з надання страхових послуг з обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів Державна комісія з регулювання ринків фінансових послуг України постановила:

                                      1. Встановити обов’язкові ліміти відповідальності страховика за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів:
                                      за шкоду, заподіяну майну потерпілих, у розмірі 50 000 гривень на одного потерпілого;
                                      за шкоду, заподіяну життю та здоров’ю потерпілих, у розмірі 100 000 гривень на одного потерпілого.


                                      2. Затвердити базовий страховий платіж за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів за поданням Моторного (транспортного) страхового бюро України в розмірі 180 грн та Коригуючі коефіцієнти та їх розміри, що додаються. Прикрепленный файл  koef_oscpv.doc (68,5К)
                                      Количество загрузок:: 3

                                      3. Унести до розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 23 грудня 2004 року № 3178 „Про затвердження Ліцензійних умов провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 27 грудня 2004 року за № 1654/10253, такі зміни:
                                      пункт 3 викласти в такій редакції:
                                      „3. Вимога підпункту 2.1.2 пункту 2.1 глави 2 цих Ліцензійних умов у частині перевищення фактичного запасу платоспроможності над розрахунковим нормативним запасом платоспроможності не менш ніж на 1 млн. євро для страховиків, які на дату набрання чинності розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 9 липня 2010 року № 566 отримали ліцензію на право провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, починає застосовуватися з 1 січня 2011 року”;
                                      пункт 4 виключити.
                                      У зв’язку з цим пункти 5–7 уважати пунктами 4–6.
                                      4. Затвердити Зміни до Ліцензійних умов провадження обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, затверджених розпорядженням Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 23 грудня 2004 року № 3178, зареєстрованих у Міністерстві юстиції України 27 грудня 2004 року за № 1654/10253, що додаються.
                                      5. Затвердити Положення про єдину централізовану базу даних щодо обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів, що додається.
                                      6. Департаменту стандартів регулювання та нагляду за фінансовими установами разом з департаментом пруденційного нагляду, департаментом реєстрації, ліцензування та дозвільних процедур, управлінням правового забезпечення подати це розпорядження до Міністерства юстиції України для державної реєстрації.
                                      7. Визнати таким, що втратило чинність, розпорядження Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України від 16 грудня 2004 року № 3099 „Про затвердження базового страхового платежу за договорами обов’язкового страхування цивільно-правової відповідальності власників наземних транспортних засобів”, зареєстроване в Міністерстві юстиції України 21 грудня 2004 року за № 1619/10218.
                                      8. Відділу зв’язків з громадськістю та протоколу забезпечити розміщення цього розпорядження на офіційному сайті Державної комісії з регулювання ринків фінансових послуг України в мережі Інтернет після його державної реєстрації.

                                      9. Це розпорядження набирає чинності через 10 днів після його державної реєстрації.

                                      10. Контроль за виконанням цього розпорядження покласти на першого заступника Голови відповідно до розподілу обов’язків.

                                      Голова Комісії В. Волга
                                      № 563 засідання Комісії від 09.07. 2010
                                      0

                                      #19 Пользователь офлайн   Вячеслав 

                                      • МЕГА ГУРУ!!!
                                        • Группа: Модераторы
                                        • Сообщений: 1 001 955
                                        • Регистрация: 18 Июнь 07
                                        • Марка авто:B11, B14, S21, М2140
                                        • Город:Киев

                                        Отправлено 27 Август 2010 - 14:59

                                        Вася, а ты , часом, не владеешь инфой о компаниях, которые не лишились лицензии и не обанкротились....ибо звонят и предлагают полисы, а как положение дел у той, или иной конторы - не знаю (не знаем)
                                        Спасибо!
                                        0

                                        #20 Пользователь офлайн   vvk54 

                                        • МЕГА ГУРУ!!!
                                          • Группа: Модераторы
                                          • Сообщений: 4 861
                                          • Регистрация: 09 Июнь 08
                                          • Марка авто:Chery Tiggo 2.0
                                          • Город:Харьков

                                          Отправлено 02 Февраль 2012 - 21:13

                                          КМ Украины утвердил правила перевозки животных

                                          Кабинет Министров Украины постановлением № 1402 от 16.11.2011 г. утвердил Правила транспортировки животных (которые начнут действовать со дня их опубликования).
                                          Правила устанавливают требования перевозки животных авиационным, автомобильным, железнодорожным, морским и речным транспортом.
                                          Перевозка животных может проводиться как с сопровождением, так и без такового, но, судя по тому, что случаи возможной перевозки без сопровождения устанавливаются отдельно, общее правило все же предполагает сопровождение.
                                          Животные должны быть приучены к транспортному средству, которым они перевозятся.
                                          Запрещена перевозка целого ряда животных, в том числе тех, которые во время движения ощущают боль или не могут передвигаться самостоятельно, имеющих тяжелое открытое ранение или выпадение органов, новорожденных с незажившей пуповиной, собак и кошек возрастом до 56 дней, кроме случаев перевозки их с матерью.
                                          Больных или травмированные животных можно перевозить только с целью лечения и диагностики, если они имеют незначительные повреждения или болезнь, не доставляющую им дополнительных страданий при перевозке (в любом случае вопрос перевозки больного животного должен решаться по рекомендации ветеринара).
                                          Особенности перевозки выписаны для домашних животных. Их необходимо кормить каждые 24 часа и поить каждые 8 часов. Мелкие животные должны перевозиться в "засобах перевезення із суцільним щільним дном"
                                          Крупных собак в поездах разрешено перевозить только в тамбуре вагона (причем не больше одного собаки в тамбуре), в наморднике. Собаки малых пород могут перевозиться на руках или "під сидінням власника", другие животные (не более двух) - в тех же средствах перевозки в местах для ручной клади.
                                          В авиатранспорте в пассажирском салоне можно перевозить мелких животных, весящих вместе со средством перевозки не более 8 кг, служебных собак (в сопровождении кинолога) и собак-поводырей, сопровождающих слепых и глухих пассажиров. Клетки птиц должны быть покрыты сплошной темной материей.
                                          Животные весом более 8 кг (вместе со средством перевозки) перевозятся в багажно-грузовых отсеках воздушного судна. Для перевозки их международными авиарейсами необходим международный ветеринарный сертификат и разрешение на ввоз (вывоз).
                                          В автотранспорте перевозить животных разрешается только при условии, что они не загрязняют салон и вещи пассажиров и размещаются на полу. В такси их можно перевозить и на сиденье, но только при наличии подстилки.
                                          Правила содержат подробные требования устройства и оснащения транспортных средств, предназначенных специально и исключительно для перевозки животных, а также особенности перевозки сельскохозяйственных, диких животных, рыбы и других гидробионтов (т.е. живущих в водной среде).

                                          http://news.ligazako...2/2/1/56260.htm
                                          0

                                          Поделиться темой:


                                          Страница 1 из 1
                                          • Вы не можете создать новую тему
                                          • Вы не можете ответить в тему

                                          1 человек читают эту тему
                                          0 пользователей, 1 гостей, 0 скрытых пользователей


                                          Chery � ������� Mercedes-Benz Club Ukraine ���� ��������